Na een proefperiode om ook deelnemers met (loopse) teven de mogelijkheid te bieden om deel te nemen aan de wedstrijden (en daarmee ook te kunnen voldoen aan de kwalificatie eis van de verplichte aantal wedstrijden voor het NK / WK) hebben we op basis van de ervaringen tijdens de secretariatenmiddag besloten om dit toe te blijven staan. Hierbij komt wel een belangrijke aanvulling:
De deelnemer met de loopse teef, loopt niet mee voor de dagprijzen. De score wordt wel opgenomen in de competitiestand.
Hiermee heeft deze invloed op alle deelnemers in de klasse waar een deelnemer met loopse teef uitkomt en ook op de verwerking voor het organiserende wedstrijdsecretariaat.

We lichten dit graag toe:
Voorwaarden voor de deelnemers die met een loopse teef willen deelnemen aan een wedstrijd: